tiistai 30. joulukuuta 2008

Ei se ollut(kaan) mun syy!

Turhaa manasin eilistä laiskuuttani, sillä illalla selvisi miksi minulla oli koko päivän niin vetämätön olo. Taas nousi kuume. Kurkku alkoi pikkuhiljaa kipeytyä, ja päähän oli vissiin joku käynyt löymässä lekalla. Se on muuten neljäs flunssarupeama yhden kuukauden sisällä! Yöllä oloa helpottivat hieman valkosipulit sukissa (kyllä, luit oikein), sillä sain niiden ansiosta hengityksen kulkemaan ja kurkkukaan ei ollut enää aamulla kipeä. Valitettavasti pääkipuun nuo ihmesipulitkaan eivät auttaneet, joten oli pakko viiden aikaan aamulla ottaa vielä joku Burana, kun jomotti niin kauheasti.

Päätin, että nämä viikon välein tulevat kuumeilut saavat nyt luvan loppua, ja soitin sitten tänä aamuna terveyskeskukseen. Käskivät minua tulemaan terveydenhoitajalle, joka sitten kyseli sataa asiaa, mutta ei oikeastaan tutkinut millään tavalla. Hän epäili, että minulla on ollut kuun alussa virustauti, jonka heikentämänä olen viikon välein saanut mahdollisesti aina uuden viruksen. Kivaa.

Sain ajan lääkärille vielä tälle iltapäivälle, mistä olin kohtalaisen yllättynyt näinä nykyisinä lääkäripula-aikoina. Joku kiva lääkäritäti oli luvannut tutkia minut ylimääräisenä potilaana muiden lukuisten sairaiden jälkeen. :) Toivon nyt vain tosiaan, että tälle ihanalle kierteelle tulisi loppu. Sairastaminen on niin.. rasittavaa.

P.S. Kaikesta kuumeilusta huolimatta, sain logon eilen tehtyä!! Uskomatonta, mutta totta. ^_^

5 kommenttia:

Lenore kirjoitti...

meidän luokassahan on pyörinyt tuo melkein kaikilla, mäkin olin reilun kuukauden sisään 4krt kipeenä niin että oli aina joku 1 vko kun luulin jo tervehtyneeni kun se TAAS alkoi! oli kurkku kipeä, ääni meni, flunssaa, kuumetta, yskää. täytyy nyt oikeesti toivoa et tää olis jo vihdoin ja viimein ohi!!

eli nyt mitä se lääkäri sanoo sulle ni meil on kaikil se sama :D

Rahien kirjoitti...

eikä! mä olin eka viikon kipee, sit olin viime viikolla terve ja nyt en enää olekaan. oireina helvetillinen kurkkukipu, päänsärky ja yleinen "tahdon pois tästä pahasta maailmasta". eli kerro sitten mitä lekuri sanoi!

Lenore kirjoitti...

se on niin tyypillistä ettei viitti kunnolla levätä ja parantua, siitä se pahan kierre sitten lähtee. nyt lepäät sit kunnolla ja suski myös että sit ku koulut alkaa ni ollaan kaikki terveinä eikä enää tartuteta toisiamme :D

Paryu kirjoitti...

Mäpäs olin kanssa kipeä. Oon ollut flunssainen loman alusta lähtien. Jälkitauti kiusaa vieläkin. :<

Riisa kirjoitti...

Joo, ois kyllä aika siistiä, jos kukaan ei olis sairas enää koulujen alettua. Sillon ois ehkä jotain mahdollisuuksia päästä irti tästä ihanasta kierteestä. XP